Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Nienke Dam - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Nienke Dam - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

19 Juli 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zoals de titel al doet vermoeden, zijn we in Kuala Lumpur. Het eerste gedeelte van de reis ging heel voorspoedig, vanuit Istanbul hadden we helaas 3(!) uur vertraging. Echt sacherijnig zijn we hier niet van geworden. De vlucht van donderdag had graag vertraging gehad.....

We zijn heel hartelijk ontvangen in Jawadee suits and breakfast. Wat mij thuis al jaren niet lukt, leren ze hier in no time. Schoenen uit bij de deur!

Lekker gegeten bij een Indiaas restaurant waar we veel opzien baarden. Halverwege het eten maar snel een shirt met lange mouwen over mijn hemdje aangetrokken. Dat gaf wat rust.

De jongens liggen nu in het zwembad, het is nog 28 graden....

• 19 Juli 2014 - 21:22

Ivonne:

Hey vakantiegangers, fijn dat jullie veilig in Maleisië zijn aangekomen. Balen van de vertraging maar idd je gaat wel relativeren na de afschuwelijke crash van do. Ga lekker genieten van jullie mooie reis. Wij genieten op afstand met jullie foto's en verhalen mee. Dikke kus uit Zeewolde

• 20 Juli 2014 - 00:07

Hetty:

Bondia familie van Dam, geniet van jullie mooie reis en van elkaar! Groet uit Curaçao.

• 20 Juli 2014 - 11:52

Wilma:

Ha lieverds, fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Wat je zegt: beter laat dan nooit.... En ook heel goed dat je je nu eens netjes gaat kleden ;-)! Heel veel plezier en geniet lekker. Veel liefs uit Warmond, waar het ook nog steeds 28 graden is!

• 20 Juli 2014 - 12:56

Pieter:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, lekker eten en mooie omgeving.

Nienke, behalve bedekking van schouders, haar en gezicht, dien je ook tenminste drie meter achter je man te lopen. Je man moet het woord doen en jij mag vooral niet tegenspreken. Makkie toch, je weet wat er van je wordt verwacht!