Damai - Reisverslag uit Santubong, Maleisië van Nienke Dam - WaarBenJij.nu Damai - Reisverslag uit Santubong, Maleisië van Nienke Dam - WaarBenJij.nu

Damai

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

20 Juli 2014 | Maleisië, Santubong

Vanochtend vroeg ontbeten. Om de vrede te bewaren mijn ontbijt geruild met de puber. Deden mijn ouders dit ook?
Na een hartelijk afscheid bij Jawadee, met de taxi (die op tijd was) naar het vliegveld. Nauwelijks vertraging gehad en rond drie gearriveerd bij Damai Puri Resort & Spa. Connecting rooms, infinity pool en een briesje. Het kan niet beter.
Vanmiddag lekker bij het zwembad gelegen en ook bier gevonden... De serveerster berekende het wisselgeld met de rekenmachine. Nog even getwijfeld...maar nee ik ben op vakantie!

Nu zitten we lekker bij een restaurantje aan het water. I hate to admit.....ik heb westers voer besteld.

Morgen breekt de hel los, Ad is verveeld en heeft actiepunten bedacht voor onze rustdag!

  • 21 Juli 2014 - 08:51

    Lindy:

    Hey Nienke. Tot nu toe klinkt het allemaal heerlijk.... en dat was alleen nog maar de reis zelf ;-). Ga er maar heel erg van genieten en zorg dat je wat rust krijgt, je hebt het verdiend!

    Liefs (en ik hoop je zo snel mogelijk een schattige babyfoto te kunnen sturen)

  • 21 Juli 2014 - 14:15

    As:

    Heerlijk juist dat Indische eten. Lust er wel pap van. Hopelijk was deze kleine tent voldoende betrouwbaar voor mijn darmgestel. Dat gaan we de komende dagen ervaren. Misschien handig om net als jij eerst een westerse hap te nemen. Heb wel de kriebels om thuis ook weer in de keuken aan de slag te gaan. Slamatan.Lekket genieten Groetjes uit bali

  • 21 Juli 2014 - 14:15

    As:

    Heerlijk juist dat Indische eten. Lust er wel pap van. Hopelijk was deze kleine tent voldoende betrouwbaar voor mijn darmgestel. Dat gaan we de komende dagen ervaren. Misschien handig om net als jij eerst een westerse hap te nemen. Heb wel de kriebels om thuis ook weer in de keuken aan de slag te gaan. Slamatan.Lekket genieten Groetjes uit bali

Tags: Damai

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 9808

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: