Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Nienke Dam - WaarBenJij.nu Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Nienke Dam - WaarBenJij.nu

Kuching

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

24 Juli 2014 | Maleisië, Kuching

Vandaag een dag in Kuching doorgebracht. Langs het water richting China Town gewandeld. In de Bazaar keken wij onze ogen uit, geloof me de locals ook.
Kuching is een schone stad met een fijne sfeer. Veel vrouwen zijn gesluierd maar nemen geen aanstoot aan een korte broek. Souveniertjes gekocht maar ook wat andere zaken.
We waren op zoek naar een farmacie, niet te vinden. Uiteindelijk bij een alternatief genezer binnengelopen. Hij heeft uitvoerig Finn zijn teen bekeken, die hij gestoten had. Uiteindelijk met een smeerseltje vertrokken, ik ben benieuwd.
Daarna lekker aan het zwembad gelegen. Ad hield dit even vol, werd rusteloos en boekte een riviertrip. Prachtig was het! We voeren over de rivier terwijl de zon langzaam onderging. Moskeeën, koloniale huizen en krotten. Heel afwisselend.....
Nu zitten we bij het zwembad, met een biertje. We kijken uit op moslims die weer mogen eten.de zon is onder.

• 24 Juli 2014 - 13:24

Kirsten:

Heerlijk hoor Nienke. Geniet ervan met je gezin. Het is leuk om mee te lezen.

• 24 Juli 2014 - 14:14

Lindy:

Klinkt als een heerlijke vakantie met onwijs veel afwisseling en leuke avonturen! Ben benieuwd naar jullie album straks. Zullen wel mooie foto's inkomen. Veel plezier nog!!