Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Nienke Dam - WaarBenJij.nu Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Nienke Dam - WaarBenJij.nu

Kota Kinabalu

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

27 Juli 2014 | Maleisië, Kota Kinabalu

Tja wat kan ik zeggen over een grote stad.... Je haalt het meisje wel uit een dorp, maar het dorp niet uit het meisje.
We slapen vannacht in Marina Vacation Condos, een drie kamer appartement. Er staat zelfs een wasmachine, alle gore zweetkleding is inmiddels gewassen. De kids vroegen of ik zelf ook ging koken. Dat gaat me te ver!
Ad en Sil zijn even de nabije omgeving aan het bekijken. We blijven in de buurt. KK is geen veilige stad. Ons appartement is goed beveiligd, dubbele sloten en een ijzeren hek.
Finn maakt zich zorgen dat Ad en Sil niet terugkomen, wat we dan gaan doen.
Ik heb geantwoord dat we opa Gerrit en oom Pieter dan gaan bellen, dus mocht de telefoon gaan heren....neem dan snel op!
We verheugen ons erg op Pulau Tiga, daar gaan we morgen heen.
Zo'n reisdag voelt als een verloren dag, een biertje zou nu wel lekker zijn...

  • 27 Juli 2014 - 12:46

    Pieter:

    Geen zorgen hoor Finn, ik kom gelijk als het nodig is. Maar ad is vroeger leraar karate geweest. Zwarte band met derde dan dus ik denk dat het niet nodig is. Hij zal het jullie wel eens vertellen als jullie wat ouder zijn. Je weet toch dat je vader erg bescheiden is en over dat soort kennis nooit zal opscheppen.

  • 27 Juli 2014 - 22:50

    Jeanette:

    Jullie hebben aardig de vaart e r in zitten zo te lezen. De familie van Dam op avontuur. Ik lees 3 x daags cake. Volgens mij een top vakantie! Vergeet je niet ook uit te rusten? Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 9810

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: