Mulu - the Arrival - Reisverslag uit Miri, Maleisië van Nienke Dam - WaarBenJij.nu Mulu - the Arrival - Reisverslag uit Miri, Maleisië van Nienke Dam - WaarBenJij.nu

Mulu - the Arrival

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

25 Juli 2014 | Maleisië, Miri

Toch WiFi! Iedereen blij!
Gisteravond gaan slapen na enorme stress. Het lukte Ad maar niet om online in te checken. Aangezien ik een enorm dure particuliere opleiding moest volgen, omdat mijn ouders weinig vertrouwen in mijn ambities hadden, nam ik het om half twaalf over. En het lukte! Toch nog ergens goed voor geweest.
Vanochtend vroeg opgestaan, na een uitgebreid ontbijtbuffet (dol op) met de taxi vertrokken naar het vliegveld.

Na twee uurtjes chillen, Starbucks, Candy Crushen, Lonely Planet lezen konden we aan boord. Bij de vliegtuigtrap stonden filmcamera's en een hoop locals in traditionele kledij. Ad werd geïnterviewd over zijn ervaringen in Sarawak, blijkt het om een promtiefilmpje te gaan.

Bij aankomst in Mulu kregen we twee bungalows toegewezen. Eentje heet Wild Bananas, je begrijpt daar slapen de jongens. De bungalows zijn prachtig, zoiets moois nergens gezien. Tranen in mijn ogen......

Na de lunch op trek gegaan, Deer en Lang Cave. Daarover schrijft Ad meer.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 9840

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: