Finn in Borneo - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Nienke Dam - WaarBenJij.nu Finn in Borneo - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Nienke Dam - WaarBenJij.nu

Finn in Borneo

Door: Finn - de selfie-koning

Blijf op de hoogte en volg Nienke

27 Juli 2014 | Maleisië, Kota Kinabalu

Dit is Finn de selfie koning.
Ik heet zo omdat ik geen normale camera hebt maar een selfie camera heb. Dus toen ging ik maar selfies maken.

Dit zijn de mensen met wie ik een selfie hebt gemaakt

- onze droge grappenmaker (taxi chauffeur)
-Ad
-doodskoppen
-Ties zijn middelvinger
-Sil
- en een zwijn

En nu een stukje over Borneo zelf . Ik ga een paar dingen vertellen over wat ik leuk vond

- ik vond het leuk toen we gisteren met een bootje gingen varen over de rivier we voerend eerst naar een marktje waar je allemaal leuke dingen kon doen zoals en pijl schieten met een buis waar je doorheen moest blazen. Daarna voeren we naar een grot waar we ingingen er waren hier en daar wat vleermuizen maar dat vond ik juist leuk. Toen we de grot uitkwamen mochten we zwemmen ergens waar geen krokodillen zaten toen gingen we weer terug naar de bungalow. Wij hadden allemaal dorst dus we gingen naar het restaurant wat drinken, vanaf het balkon konden we naar het water kijken. We zagen mensen zwemen en Ties en ik wilden dat ook met een beetje gezeur mochten we toch zwemen. Ik zei tegen Ties daar zitten geen Nederlanders in het water. Maar toen zei iemand in het water dat ze wel een Nederlander was. Ze leek kwa innerlijk op Jip en uiterlijk op Kim,we hebben in het water even met haar gekletst.

Iik vond het kanoën ook leuk in het damai puri resort ik zat met papa in de kano we gingen met de kano naar een strandje peddelen om even te zwemmen. Toen we eenmaal in het water waren horden we gegrom uit de jungle komen toen waren we maar weg gegaan. Die nacht sliep ik bij Ties en Sil en je begrijpt wel dat is een nacht niet slapen. Toen iedereen rustig in bed lag zei Sil ik moet poepen en allelichten gingen weer aan. Het duurde weer een uur voordat iedereen stil aan het slapen was.

Ikvond het ook heel leuk in bako national park toen waren er apen die gewoon om onze bungalow heen liepen en er waren ook een paar zwijnen. Het ochtendeten was cake het middag eten was cake en het avond eten was cake. Er waren diep in de jungle ook nog neusapen en die leken een beetje op papa.

Groetjes,
Selfie-koning Finn





-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 9846

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: